Skip to the content

Loppemarked 2024

Håndboldafdelingen afholder loppemarked i Bolbro Hallen søndag den 1. september 2024 kl. 10-15.
Entré: 20 kr. for voksne over 18 år. Børn gratis.

Alle indtægter fra loppemarkedet går til Bolbro Håndbold.

Det er ikke tilladt at medbringe mad og drikkevarer i hallen under loppemarkedet. Det kan købes i Bolbro Hallens Café Cup, der har åbent hele dagen.

Vil du være med?

Book en stand her

----------------------------------------------------------------------------

For dig, der skal sælge lopper
En stand koster 100 kr. og er på ca. 2x3 meter, og der er et bord (ca. 1x2 meter) og en stol (eller flere, hvis det ønskes) med i prisen. Du er velkommen til at booke to stande, hvis du har brug for mere plads, så får du naturligvis at stå i forlængelse af hinanden.

Oplever du problemer med at tilmelde dig, så kontakt kontoret i Bolbro GIF på tlf. 40 31 81 55 eller mail@bolbrogif.dk

Bliver du efter tilmeldingen forhindret i at deltage, refunderes tilmeldingsgebyret ikke. Vi vil dog meget gerne vide besked, så vi kan give pladsen til en anden.

Har du spørgsmål til selve loppemarkedet, som du ikke kan finde svar nedenfor, så kontakt Signe Bøgh på signeboegh@hotmail.com eller tlf. 51 26 14 60.

Regler og retningslinjer for loppemarkedet i Bolbro Hallen
Du er velkommen til at sælge ting og sager fra gemmerne.
Du er velkommen til at sælge hjemmestrik, hjemmelavet marmelade ol
Det er ikke tilladt at sælge levende dyr.
Det er et loppemarked - ikke et kræmmermarked. Vi tillader ikke stande med primært eller udelukkende nye/ubrugte varer, med mindre der er tale om hjemmelavede ting.
Det er ikke tilladt at sælge kage, boller eller lignende madvarer, der kan spises på stedet. Det er kun tilladt at spise mad købt i Bolbro Hallens cafeteria, Café Cup, under loppemarkedet.
Dørene åbnes for besøgende kl. 10, så her skal du være klar til at sælge. Du må ikke pakke ned og forlade hallen, før loppemarkedet slutter kl. 15. Du skal kunne pakke din stand ned på en time, så du kan være ude af hallen senest kl. 16.
Det er ikke tilladt at efterlade affald, varer eller andet i hallen eller ved hallens affaldscontainere. Du skal tage alt det, du ikke har fået solgt, med dig væk fra hallen. Bord og stole skal sættes på plads, inden du forlader hallen.
Vi opfordrer desuden til, at du har en håndsprit på din stand, som alle gæster frit kan benytte sig af.

Det praktiske på dagen
fra kl. 8.00 kan du komme ind i hallen og sætte dine varer frem på din stand. De enkelte stande er mærket op og fordelt forud for dagen. Du kan ikke selv vælge, hvilken stand du får. Er I to eller flere, der ønsker at stå ved siden af ​​hinanden, skal I tilmelde jer samlet. Når du ankommer, bliver du vist hen til din stand. Der vil være bord og stole stillet klar til dig på standen. Du skal selv bære dine varer ind. Du må læse varer af ved den direkte indgang til Bolbro Hallen, køre din bil væk og dernæst bære den hele hen til din stand.

Din bil skal køres helt væk fra Bolbro Hallens område, så der er parkeringspladser til de, der kommer for at handle hos dig. Vi henviser til parkering på boligvejene omkring hallen - alternativt p-pladsen ved Provstegårdsskolens parkeringsplads (det tager 5 minutter at køre, fordi du skal hele vejen uden at komme til skolens p-plads i bil - men til gengæld også kun 5 minutter) at gå tilbage til hallen, da der går en gangsti fra skolen og ned til hallen.)

Vi bliver mange biler, der skal ind og læses af i tidsrummet kl. 8-10 - og tilsvarende mange, der skal læses ind i biler igen og væk fra hallen på samme tid umiddelbart efter kl. 15. Så hjælp hinanden, vær tålmodige og vis hensyn!

Donér resten af ​​dine lopper til Bronx
Hvis der er ting, du ikke får solgt på dagen, og som du ikke vil have med dig hjem igen, er der mulighed for at donere dine ting til et godt formål, nemlig til Bronx ' nye genbrugsbutik på Hauges Plads. Frivillige fra Bronx vil stå klar med en trailer ved loppemarkedets afslutning og tage imod dine donationer.

Tips og tricks til dig, der skal sælges på loppemarkedet
- Kom i god tid. Dine varer skal være stillet op, så du er klar til at sælge kl. 10, når køberne strømmer ind. Så kom i god tid. Du kan regne med, at det tager omkring en time at stille alle varer pænt op. Bolbro Hallen er åben for opstilling af stand fra kl. 8.
- Kontanter og byttepenge. På loppemarkeder betaler mange med kontanter. Husk en dåse, pengekasse eller en lille opgave til at opbevare kontanter i - husk også byttepenge, så du kan give tilbage, hvis folk kun har sedler.
- MobilePay. Har du ikke allerede MobilePay, så sørg for at få det! Mange købere har slet ikke kontanter på sig, men betaler kun via MobilePay - det er så ærgerligt at gå glip af en handel, fordi du ikke kan tage imod betaling på MobilePay. Lav et skilt med dit MobilePay-nummer på - det gør det nemt for dine købere. Skriv gerne det navn, der står på din MobilePay-konto på skiltet også - mange købere vil gerne lige dobbelt-tjekke, at de har smagt nummeret korrekt, inden de swiper og betaler, og det kan de gøre ved at se, at det er det rigtige navn, der kommer frem på deres skærm.
- Priser eller ej? Det er lidt en smagssag, om man prismærker sine varer eller ej på et loppemarked. Og der kan være både fordele og ulemper ved at gøre det. Sælger du meget billigt, kan det være en god idé med prisskilte, så det er tydeligt for folk, at det i hvert fald ikke er prisen, der skal afholde dem fra at købe noget hos dig. Omvendt kan mange godt lide at prutte om prisen på et loppemarked, og der kan priser på varerne måske virke lidt låst. Så det er op til dig.
- Poser og papir. Der er god service at tilbyde en pose til varerne, når folk handler hos dig. Så medbring gerne, hvad du lige har liggende af (brugte) poser. Hav også lidt avispapir liggende til at pakke omkring glas, porcelæn ol
- Dine varer. Stil dine varer op, så din stand er pæn og overskuelig fra købernes vinkel. Brug evt. en kasse eller et hylde arrangement til at fremhæve nogle få, lækre varer på bordet - det skaber blikfang og får købere til din stand. For mange varer på en rodet stand giver et dårligere salg. Prioritér i varerne, så det hele ikke ligger oven i hinanden, og man kan ikke overskue din stand - og så orker man næsten ikke at se, om der er noget, man kan bruge. Stil evt. større ting under bordet, men så de stadig kan ses fra gangen. Brug fx kurve og kasser til at arrangere dine varer på gulvet ved siden af ​​bordet. Hav evt. en kasse med ting i baghånden, som du løbende fylder op fra, efterhånden som noget bliver solgt.
- Skal du sælge tøj, er det en rigtig god idé at hænge det op på bøjler på et tøjstativ, så folk kan bladre i det. Det må ikke hænge for tæt - så hellere fylde op undervejs. Overvej et skilt med størrelser. Og har du et spejl, der er nemt at tage med, er det en god idé at have dette på din stand.